فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی در کنار حمایت های همه جانبه دستگاه های قضایی توانسته خوب به درخشد و گام های بلندی را در ارتقاء امنیت بردارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در آیین صبحگاه عمومی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب سیستان وبلوچستان و یگان های نمونه در ستاد انتظامی برگزارشد، هفته قوه قضائیه که مقارن با سالگرد شهادت مظلومانه حضرت آیت الله "بهشتی" می باشد، تبریک گفت.


وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ضابط دستگاه عظیم قضایی می باشد، افزود: ما با مجموعه دستگاه قضایی در استان ارتباط تنگاتنگ داریم و باور ما بر این است که هر گاه پلیس و دستگاه قضایی، همدل و هماهنگ و در کنار هم حرکت کنند، امنیت بی بدیل به دست می آید.


رحیمی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در کنار حمایت های همه جانبه دستگاه های قضایی توانسته خوب به درخشد و گام های بلندی را در ارتقاء امنیت جامعه بر دارد.

سردار رحیمی، انهدام چند تیم تروریستی و دستگیری قریب20 نفر در این خصوص، دستگیری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر پس ازانقلاب اسلامی و کشف انبار تسلیهات سبک و نیمه سنگین گروهگ "جیش الظلم" بخشی از اقدامات و دستاورد های نیروی انتظامی استان می باشد.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان که در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند، گفت : ما هرچه داریم از برکت خون شهیدان است .

موحدی راد  افزود: اگر ما می خواهیم به آسایش و امنیت اجتماعی برسیم باید دو بال دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کنار هم و هماهنگ با هم حرکت کنند.


این مقام قضائی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های عظیم نیروی انتظامی گفت: قطعا این نوع عمل و اقدامات شما چیزی جز ایمان قلبی و تعهد اخلاقی نیست و شما عزیزان علی رغم مشکلات فراوان با ایستادگی در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشد.


دادستان عمومی و انقلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت عملکرد نیروی انتظامی استان نسبت به سنوات گذشته بسیار درخشان است و تحقق این امر در سایه فرماندهی و تدابیر سردا رحیمی و فعالیت های مخلصانه همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی می باشد.


حجت الاسلام و المسلمین "موحدی راد" با اشاره به اینکه درسال جاری استان سیستان و بلوچستان به عنوان هدف گردشگری معرفی شده است تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ما شاهد افزایش حجم حضور مسافران و گردشگران به استان هستیم و این به برکت وجود امنیت پایدار در استان است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دستگاه قضائی به صورت شبانه روز در خدمت برادران نیروی انتظامی می باشد و ما به عنوان یک همراه ، همدل و همکار در اجرای ماموریت ها در کنار پلیس خواهیم بود.


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان، توجه به تقوای الهی ، محبت و لطف به مردم، وفای به عهد، اختصاص بهترین اوقات برای ارتباط با مردم و عدم منت گذاری بخشی از توصیه های امام علی (ع) به مالک اشتر می باشد که همواره باید مورد توجه ما نیز باشد.


حجت الاسلام و المسلمین "موحدی راد" در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند" نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی باید اقتدار داشته باشد"، گفت: اقتدار در سایه خدمت رسانی به مردم محقق می شود و همه ما باید قدردان جایگاهی که در آن قرار داریم باشیم.

انتهای پیام/ع

درخشش نیروی انتظامی در سایه حمایت های همه جانبه دستگاه های قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار