بزرگترین رویداد قرآنی کشور در سمنان با حضور 400 قرآن آموز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محترم میرحاج مدیر جامعه القرآن خواهران سمنان با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی کشور در سمنان گقت: اولین جشنواره علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی جامعه القرآن (ویژه خواهران) با مشارکت تمامی شعب قرآنی کشور در سمنان برگزار می شود.

 

محترم میرحاج با اشاره به حضور 400 قرآن آموز از هزار شعب سراسر کشور در بزرگترین رویداد قرآنی کشور افزود: این جشنواره 29 لغایت 31 تیرماه در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره مختص دو رده زیر 16 سال و بالای 16 سال است، تصریح کرد : ترتیل، حفظ جزء های 5، 10، 20 و حفظ کل قرآن از موارد رشته های مختلف قرآنی در این جشنواره می باشد.

 

مدیر جامعه القرآن خواهران سمنان با توجه به اینکه حفظ کل قرآن کریم در این جشنواره ویژه اساتید است، اظهار داشت : 60 نفر از اساتید قرآنی کل کشور در این دوره به رقابت خواهند پرداخت.

 

میرحاج از حضور 18 داور جهت قضاوت این دوره از مسابقات قرآنی در استان خبر داد.

 

وی همچنین افزود : این افراد همزمان در مسابقات علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی نیز باهم به رقابت می پردازند.

 

میرحاج با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره 31 تیرماه ساعت 9 صبح در تالار امیر کبیر برگزار خواهد شد، تصریح کرد : به نفرات برتر در مراسم اختتامیه جوایز اهدا می شود و گروه تواشیح شمیم بهشت نیز در این مراسم اجرا خواهد داشت.


انتهای پیام / ذ


حضور 400 قرآن آموز از 29 لغایت 31 تیر ماه در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.