رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کسب رتبه ششم کشوری این استان در اعطای تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان فعال شده و در طول فعالیت یک ساله خود توانست مشکلات ۵۰۸ واحد تولیدی را بررسی کند.

وی تعداد مصوبات این ستاد را ۵۶۸ مورد برشمرد و گفت: تاکنون ۶۲ درصد از مصوبات محقق شده و در مجموع ۳۶۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تأکید به اینکه اعطای تسهیلات سقف مشخصی ندارد، اضافه کرد: از تعداد کل معرفی شدگان ۱۳۳ واحد توانستند تسهیلاتی به میزان ۱۴۳ میلیارد تومان دریافت کنند.

به گفته عاملی در پی اعطای تسهیلات ۴۵۰ شغل جدید ایجاد  و چهار هزار و ۳۰۰ شغل تثبیت شد؛ در عین حال ۲۷ طرح راکد فعال شدند و از رکود ۶۱ طرح ممانعت شد.

وی تأکید کرد: برخی واحدها موفق به دریافت تسهیلات نشدند که هرگونه کوتاهی دستگاه‌های اجرایی به کمیته قضایی استان ارجاع شده است.

وی با اشاره به تداوم فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری اضافه کرد: تلاش بر این است در پی اعطای تسهیلات اشتغال واحدهای نیمه فعال تثبیت شده و مشاغل جدید ایجاد شود.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.