بیش از 545 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به سمنان تخصیص یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی زندیه وکیلی معاون استاندار سمنان در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در سال گذشته به استان سمنان گفت: ۵۴۵ میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به سمنان در سال ۹۵ تخصیص یافت.


وی افزود: مجموع اعتبارات مصوب شده از سفر ریاست جمهوری در سال گذشته به استان سمنان 948 میلیارد تومان است که بالغ‌بر 57 درصد از آن تاکنون تخصیص‌یافته است.


زندیه وکیلی از تخصیص 545 میلیارد تومان اعتبار از این مصوبات خبر داد و افزود: این اعتبارات منابع مالی برای 72 مصوبه از سفر ریاست جمهوری را تأمین می‌کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان برخی پروژه‌های مصوب شده در سفر ریاست جمهوری به استان تصریح کرد: در این مصوبات پروژه‌های آب منطقه‌ای، برق، مسکن و شهرسازی، شهرداری‌های استان سمنان، اداره راه و ترابری اعتبارات لازم برای رفع برخی از مشکلات خود را دریافت کردند.


وی از تخصیص 17 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های شهرداری‌های استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: استان سمنان دارای 20 شهرداری است که این اعتبار با توجه به معیارهای نیازسنجی و اولویت‌های دولت تقسیم می‌شود.
زندیه وکیلی افزود: تخصیص باقی‌مانده اعتبارات مصوب شده در سفر ریاست جمهوری به استان تا پایان سال 96 انجام می‌شود و تحقق این مهم در اولویت دولت قرار دارد.


انتهای پیام/ د


بیش از 500 میلیارد تومان از اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور به سمنان تخصیص یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.