تاکنون ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در جلسه بررسی پروژه‌های گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و 400 مورد اشترک‌پذیری جدید در بخش‌های خانگی، عمومی و صنعتی در سطح استان اردبیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مدت 152 کیلومتر شبکه‌گذاری  لوله پلی اتیلین و فولادی چهار هزار مورد انشعاب اجرا شده است، افزود : تاکنون هشت هزار و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی انجام شده که از این میزان دو هزار و 700 کیلومتر در بخش شهری و پنج هزار و 500 کیلومتر در بخش روستایی  بوده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب  213 هزار و 500 انشعاب در سطح استان خبر داد و گفت: از این میزان تعداد 124 هزار انشعاب شهری و 89 هزار و 500 انشعاب روستایی بوده که در سطح استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

خدایی بیان کرد: هم اکنون 65 جایگاه سی.ان.جی، یک هزار و 293 مورد گازرسانی به صنایع جزء و مصارف عمده، 427 هزار  مورد مصارف عمومی و خانگی  و 13 شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که تلاش و جدیت بر توسعه و افزایش اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان است.

وی تعداد کل ایستگاه‌های تقلیل فشار را 261 مورد برشمرد و تصریح کرد: از ابتدا تا کنون تعداد 22 ایستگاه سی.جی.اس، 120 ایستگاه تی.بی.اس که یک مورد در سال 96 انجام شده، 22 ایستگاه تی.بی.اس و سی.جی.اس، 170 ایستگاه ام.اس که یک مورد امسال انجام شده و 98 ایستگاه  سی.پی.اس در سطح استان اردبیل اجراء و در حال بهره‌برداری است.

 

انتهای پیام/ع

شهرک و ناحیه صنعتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.