حوزه‌های علمیه برای افزایش تاثیرگذاری و معنویت بخشی در جامعه به صورت همه جانبه باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای حوزه علمیه استان که با حضور معاونان آموزش، بین الملل و امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور در ساری برگزار شد، گفت: حوزه و روحانیت در طول تاریخ پیشگام اقشار مختلف مردم برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی بوده اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه و با رهبری روحانیت آغاز شد تا به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز تداوم انقلاب اسلامی با حضور و نقش آفرینی روحانیت محقق می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روحانیت در دفاع از دین هیچ گاه اهل مماشات نبوده است، گفت: این قشر عالم، آگاه و اثرگذار جامعه در طول تاریخ با همه توانی که در اختیار داشته در برابر دشمنان و بدخواهان اسلام ایستاد و از دین و مبانی ارزشی حراست و پشتیبانی کرد.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه مازندران با بیان این که برای گسترش حوزه‌های علمیه تلاش‌ها و زحمات بسیاری کشیده شده است، افزود: حوزه‌های علمیه امروز باید بر اساس همان برنامه ریزی‌هایی که امام صادق (ع) آن را تأسیس و اداره می‌کردند، تداوم پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیرومند سازی حوزه‌های علمیه را یک ضرورت عنوان کرد و با بیان این که تقویت حوزه علمیه یک سرمایه گذاری مطمئن با بازدهی بالا است، گفت: توسعه این مراکز دینی یکی از بهترین راه‌های گسترش و استحکام بخشی اسلام ناب در جامعه است.

انتهای پیام/ع

تقویت همه جانبه حوزه‌های علمیه با استحکام مبانی اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.