اصفهان؛

تشییع پیکر 10 شهید گمنام در نایین

پیکرهای 10 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در هشت منطقه شهرستان نایین تشییع و در اصفهان به خاک‌ سپرده خواهند شد.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق بزرگی نصیب ما کرد تا از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میزبانی کنیم.

سرهنگ مسعود اکبری افزود : برای برگزاری آئین استقبال و تشییع شهدای گمنام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که میزبان خوبی برای شهدای گمنام که پس از 30 سال پیکر پاکشان پیدا شده خواهد بود.

وی اظهار داشت : شهدا همچون سالهای گذشته که عنایت کردند و در اکثر شهرها و روستاهای ما توانستند از وجودشان بهره بگیرند این بار هم عنایت خواهند کرد با برنامه ریزی (تقسیم کاروان) این مهم نیز صورت بگیرد.

فرمانده سپاه نایین تصریح کرد : کاروان شهدا روز شنبه مورخ 24 تیرماه 96 حوالی ظهر از سمت اردستان وارد شهرستان نایین خواهند شد ،تشییع ابتدا در روستاهای منطقه بهارستان و کوهستان ، روستاهای لای رودشت و لای سیاه انجام خواهد شد و سپس عصر روز شنبه محله های مختلف شهر نایین ، بافران و روستای مزرعه امام به ترتیب زندوان ، بافران ، مزرعه امام ، محمدیه میزبان شهدا خواهند بود.

وی در ادامه بیان کرد : در پایان برنامه استقبال و تشییع ساعت 17 از سمت خیابان شهدای محمدیه به سمت امامزاده سلطان سید علی (ع) نیز ادامه خواهد داشت که ان شاءالله برنامه های خوبی در شأن شهدا برگزار شود.
سرهنگ اکبری در پایان خواستار شرکت عموم مردم شهرستان نایین در برنامه استقبال و تشییع شهدای گمنام شد.

گفتنی است پیکر 10 شهید گمنام تازه تفحص شده پس از تشییع در نایین عازم اصفهان می‌شود تا هم‌زمان با روز شهادت امام صادق (ع) تشییع و در بعضی از شهرستان ها به خاک‌ سپرده شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.