چهارمین دوره جشنواره مشارکت ملی را با رویکرد میهمان نوازی و با بهره گیری از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های فرهنگی ایران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد معصومه توانگر سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:: به منظور افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده‌ها و تفکرات نوین، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، چهارمین دوره جشنواره مشارکت ملی را با رویکرد میهمان نوازی و با بهره گیری از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های فرهنگی ایران اسلامی در ایجاد ارتباطات اجتماعی و پاسداری از ارزش‌های اجتماعی، با همکاری سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی و فعال مردمی در حوزه گردشگری برگزار می‌کند.

وی افزود: این مسابقه در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌‎شود. بخش‌های پذیرش آثار در جشنواره شامل آثار کوتاه و بلند داستانی، مستند، انیمیشن و موشن گرافیک از نمایش دیدنی‌های طبیعتی، تاریخی و فرهنگی مناطق مختلف ایران، معرفی و تبلیغ خدمات گردشگری مختلف مانند هتل، شهربازی، اقامتگاه بومگردی و ... است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: فیلم‌های داستانی که به طور غیر مستقیم باعث ایجاد انگیزه سفر به مناطقی از ایران می‌شوند، آثاری که به سبک زندگی ایرانی با تمرکز بر میهمان نوازی اشاره دارداز دیگر بخش‌های مورد پذیرش آثار هستند که در قالب‌های گزارش‌های فردی با موبایل، فیلم‌های تبلیغاتی سفارشی، گزارش‌های تلویزیونی، فیلم‌های حرفه‌ای، فیلم‌های دانشجویی قابل پذیرش هستند.

توانگرافزود:شرایط ارسال اثر دربخش عکس؛ آثار دریافتی در این حوزه در دو بخش آماتور و حرفه‌ای داوری خواهند شد. عکس‌های ارسالی باید در جغرافیای ایران و در فاصله زمانی سال ۳۱۳۱ تا زمان پایان مهلت ارسال اثر عکاسی شده باشند.

ثبت نام در پایگاه اینترنتی جشنواره برای شرکت کنندگان، الزامی است. دریافت اثر از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.Irantourismfestival۴.ir و همچنین ارسال به دبیرخانه جشنواره انجام خواهد شد وتأیید فرم فراخوان اینترنتی به منزله قبولی تمامی بند‌های آئین نامه جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام// ز.‌ی
 

چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان نوازی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.