مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: ابنیه واحدهای مسکن مهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد و دستگاه های خدمات رسان باید خود را هماهنگ با این واحدها کنند.

افتتاح 7 هزارو 100 خطوط ثابت تلفن در مسکن مهر پرند/ تاپایان سال ابنیه های مسکن مهر در پرند به اتمام رسیدطاهری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۱۰۰ خطوط تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در شهر جدید پرند به بهره برداری رسید، گفت: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

او افزود:طرح راه اندازی خطوط تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در راستای اصل ۴۴ و خصوصی سازی طی ۸ ماه به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: تمامی ابنیه‌ واحد‌های مسکن مهر در این شهر در حال اتمام است و منتظر خدمات رسانی سایر دستگاه‌های از جمله وزارت نیرو، شرکت فاضلاب و گاز هستیم.

طاهری یادآور شد: واحد‌های مسکن مهر در پرند در حال آماده سازی هستند و باید دستگاه‌های خدمات رسان بتوانند سریعتر خودشان را به این واحد‌ها برای تکمیل برسانند.

او اظهار داشت: پیمانکاران و دولت در بخش ساخت این واحد‌ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و  تا پایان سال ساخت  ابنیه واحدهای مسکن مهر در پرند تمام می شود.

 انتهای پیام/

آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در پرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۵ تير ۱۳۹۶
با سلام
لطفا پیگیر مشکلات متروی پرند بشوید
با تشكر
آخرین اخبار