اختصاص اعتبار برای زیرساخت‌های شهری از سوی منطقه آزاد اروند

300 میلیارد ریال اعتبار به زیرساخت‌های شهری از سوی منطقه آزاد اروند اختصاص داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اعتبارات شهرداری‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر در زمینه توسعه زیرساخت‌های عمرانی و پروژه‌های مربوطه افزایش خواهدیافت. 

موعود شمخانی  با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی تخصیص‌یافته به شهرداری‌ها افزود: در گذشته یک‌سوم این اعتبارات به حوزه تنظیف و خدمات شهری اختصاص داده می‌شد که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شد سه برابر این اعتبارات به بخش پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌های منطقه اختصاص داده شود.

وی گفت: در این زمینه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات و آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده در حوزه فعالیت شهرداری‌ها بر آن هستیم که در تفاهم‌نامه‌هایی با شهرداری‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر، میزان اعتبارات اختصاصی را در حوزه توسعه عمران شهری و زیرساخت‌های عمرانی به سه برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهیم که این میزان از اعتبارات معادل 300 میلیارد ریال است.

شمخانی افزود: این سازمان در جهت توانمندسازی فعالیت‌های شهرداری‌ها به شهرها و روستاهای منطقه، اقداماتی را نیز در خصوص تجهیز و به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل ویژه خدمات شهری انجام خواهد داد که این امر نیاز به مذاکرات دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تحول در زیرساخت‌های عمرانی و زیباسازی شهری از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری‌ها است و انتظار داریم در این خصوص با توجه به همکاری‌های متقابل، اقداماتی در خور شان شهروندان آبادان و خرمشهر انجام دهند و از فرصت‌ها و بسترهای ایجادشده به ویژه پس از افزایش اعتبارات عمرانی از سوی این سازمان برای اصلاح بافت عمران شهری منطقه استفاده کنند.

اختصاص اعتبارات لازم برای زیرساخت های شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.