مشهد؛

آغاز جست وجوی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله به روحانی نیشابوری

جست وجوی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله به روحانی نیشابوری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مردی موتور سوار به روحانی ۳۶ ساله که امام جماعت روستای معتمدیه شهرستان فیروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر بود در خیابان رازی نیشابور نزدیک و با افشانه فلفلی به او حمله ور می‌شود.

وی افزود: در این لحظه سرنشینان دو خودروی پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۲ در محل متوقف و با چاقو روحانی جوان را با ۱۶ ضربه چاقو مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پیکر روحانی جوان که لباس شخصی بوده بلافاصله به بیمارستان نیشابور انتقال یافته و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار می‌گیرد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود:وضعیت جسمانی این روحانی جوان که احمد نصرآبادی نام دارد خوشبختانه با تلاش پزشکان رو به بهبودی است و در تحقیقات اولیه اظهار داشته ضاربان هشت نفر بودند که از دو خودرو پیاده شده و با چاقو و چوب به او حمله ور شده اند.

وی ادامه داد: دستورات لازم با توجه به حساسیت موضوع صادر و پلیس با سرنخ‌های موجود و ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر آغاز کرده اند.

سردار بهمن امیری مقدم به دستگیری گردانندگان تجمع‌های مردمی در خصوص مشکلات موسسه‌های مالی و اعتباری که با سوء استفاده از احساسات پاک و خواسته‌های شهروندان، آن‌ها را تحریک و حتی اقدام به مستند سازی به منظور ارایه به شبکه‌های رسانه‌ای معاند و خبرسازی‌های کذب می‌کردند اشاره کرد و گفت: تیم‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در مرحله اول این عملیات ضربتی، خانم جوانی که از گردانندگان و مستند سازی تجمع‌ها بود را دستگیرکردند.

وی گفت: در ادامه پی گیری‌های اطلاعاتی این پرونده دو سرشاخه اصلی تحریک مردم و برگزاری تجمع‌ها نیز دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار امیری مقدم افزود: پلیس خراسان رضوی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند تعارف ندارد و به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضائی و همکاری آگاهانه شهروندان با اخلال گران امنیت و آسایش مردم برخورد قاطعانه و قانونی به عمل می‌آورد

انتهای پیام// م. ح.
 


پلیس خراسان رضوی با برهم زنندگان امنیت تعارف ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار