اجتماع و راهپیمایی بانوان مشهدی در روز عفاف و حجاب همزمان با سالروز حمله سفاکانه رضاخان به مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود.

اجتماع و راهپیمایی بانوان مشهدی در روز عفاف و حجاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام علی‌اصغر لطفی رئیس کمیسیون ویژه نظارت، امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این اجتماع مطابق سنوات گذشته در روز 21 تیر همزمان با قیام تاریخی گوهرشاد که به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا قرار است محل این اجتماع از میدان شهدا به مکانی دیگر منتقل شود، افزود: در این خصوص مکان‌های مختلفی همچون مهدیه مشهد، دفتر امام جمعه و پارک ملت این شهر در دست بررسی است که در صورت قطعی شدن رسانه‌ای خواهد شد.

 

وی اهدای 50 هزار شاخه گل به بانوان مشهدی را از جمله برنامه‌های جانبی این گردهمایی مهم ذکر کرد.

 

رئیس کمیسیون ویژه نظارت، امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید به جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: خوشبختانه در این زمینه قانون بسیار خوبی در 320 و چند بند توسط قانون‌گذار تدوین شده است که همه ما باید اجرای آن را از دستگاه‌های مختلف مطالبه کنیم.

 

وی با بیان اینکه همه وظایف در این قانون به خوبی دیده شده است، گفت: با این حال دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در این زمینه اهمال کرده و عملا نسبت به این موضوع بی‌توجهی می‌کنند.

 

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.