محمد شریفی جوان 17 ساله فوتبال بوشهر که دو فصلی در لیگ برتر توپ می زند،حالا امیدواری زیادی دارد تا به عنوان شاگرد علی دایی بیش از گذشته نامی برای خود دست و پا کند.

این 17 ساله می تواند پدیده لیگ برتر امسال شود!به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وی که در بازی دوستانه سایپا مقابل فولاد خوزستان یک گل زیبا را به ثمر رساند و باعث شد تا آقای گل دنیا به همکاران خود بگوید به این بچه بازی می دهم.

شریفی فصل گذشته توسط سیروس پورموسوی به استقلال خوزستان رفت و حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز پا به توپ گردید تا یک رکورد تاریخی را برای خود ثبت کند، اکنون و در آستانه جام جهانی نوجوانان روزهای خوبی را سپری می کند.

بازیکن سابق تیم نونهالان شاهین بوشهر که یکی از کاپیتانهای تیم ملی نوجوانان نیز محسوب میشود برای بزرگی و دیده شدن نیاز به اعتماد سرمربی داشت که پورموسوی و علی دایی این کار را به خوبی انجام دادند تا نشان دهند در مربی گری گاهی جرات داشتن هم چاشنی آن کنیم بد نیست.

این مورد را یاد آوری کردیم تا بگوییم امثال شریفی جوان و با انگیزه در فوتبال بوشهر از شمال تا جنوب آن بسیار زیاد است، تنها اندک جسارت و شجاعت در بازی دادن به امثال وی می تواند فوتبال بوشهر را بی نیاز از هر خرید غیر بومی بدرد نخور نمیاد.

علی دایی و مربیان نظیر گل محمدی از میدان دادن به جوانان هیچ ضرری نکردند و اتفاقا با این روش رد پای مربی گری خود را بهتر به نمایش می گذارند.لطفا از بها دادن به جوانان مستعد بومی استان نترسید!

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.