فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی اقدامات خود را با عمق بخشیدن به آموزش‌های همگانی انجام می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در جمع نمازگزاران مسجد حسن بن علی (ع) شیراز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اقدامات خود را با عمق بخشیدن به آموزش‌های همگانی انجام می‌دهد، گفت: پلیس برخاسته از مردم و از بطن مردم است.

وی بیان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران بر خلاف پلیس سایر کشور‌های جهان، اقدامات خود را با الهام گرفتن از اسلام و فرهنگ عاشورا انجام می‌دهد.

سردار احمد علی گودرزی عفاف و حجاب، فضای مجازی و مواد مخدر را ۳ موضوعی دانست که دشمنان نظام اسلامی آن‌ها را نشانه گرفته اند و در این خصوص گفت: در حال حاضر ۱۵۰ ماهواره فارسی زبان اقدامات خود را در راستای ترویج بی بند و باری و مواد مخدر بویژه از نوع صنعتی انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس مواد مخدر را فتنه و تاکتیک بسیار پیچیده دشمنان بر علیه کشور برشمرد و تأکید کرد: باید خاکریز‌های خود را در راه مبارزه با مواد مخدر محکم‌تر کنیم.

سردار گودرزی با اشاره به برخورد پلیس با خرده فروشان مواد مخدر، افزود: پلیس همواره و به صورت مستمر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه نشات گرفته از مصرف مواد مخدر است، تصریح کرد: همه دستگاه‌های مربوطه باید در این مسیر پلیس را یاری دهند تا جامعه‌ای بدون مواد مخدر داشته باشیم.

سردار گودرزی با اشاره به مشکلات موجود پیرامون فضای مجازی، گفت: امروزه ارتباط عاطفی و کلامی میان اعضای یک خانواده به ۱۷ دقیقه رسیده است که این می‌تواند هشداری جدی در این زمینه باشد.

وی با اشاره به لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: اصلاح جامعه با ترویج این موضوع امکان پذیر است و همه باید این اصل اسلامی را به مرحله اجراء بگذارند.

انتهای پیام/ن

عفاف و حجاب، فضای مجازی و مواد مخدر ۳ موضوعی است که دشمنان نظام اسلامی آن‌ها را نشانه گرفته اند 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.