مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بر رفع موانع ایجاد کانون زبان در بافق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباسعلی دانافرمدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد  ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک با فرماندار بافق با بیان اینکه ۸ کانون زبان در استان فعالیت می کند اظهار داشت : از این تعداد ۴ کانون در مرکز استان فعالیت دارد.

دانافر با اشاره به اینکه در شهرستان های مهریز، ابرکوه، میبد و زارچ نیز کانون زبان تاسیس شده است عنوان کرد: بافق نیز خواستار احداث این کانون در شهرستان است.

وی با بیان اینکه دو چالش، حد نصاب رسیدن جمعیت دانش آموزی و جذب مدرس نکته اصلی برای احداث کانون زبان در بافق است تصریح کرد: جمعیت دانش آموزی با ترکیب شهرستان بهاباد قابل حل است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین بیان کرد: برای جذب مدرس نیز فراخوان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از ارسال فراخوان مسئولان شهرستان جهت جذب مدرس عزم خود را جزم نمایند خاطر نشان کرد : اساتید، دانشجویان متخصص در آزمون گزینش و جذب مدرس شرکت کنند.

دانافر با اشاره به اینکه مرکز آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از ۵۰ سال فعالیت دارد گفت: کانون زبان نیز زیر مجموعه کانون پرورشی است.

وی افزود: در این کانون علاقمندان با زبانهای مختلف دنیا اعم از عربی، فرانسه، انگلیسی و... آشنا می شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آموزش زبان انگلیسی را یک نیاز برای افراد جامعه عنوان و اظهار داشت: در ابعاد گوناگون بحث آموزش زبان جدی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول مباحث به عنوان یک اصل به آن نگاه کرده است.

انتهای پیام/ ی

فعالیت۸ کانون زبان در استان 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار