مسئولان باشگاه نفت صبح فردا (پنج شنبه) برای ثبت قرارداد بازیکنان این تیم به سازمان لیگ می‌روند.

نفتی‌ها فردا برای ثبت قرارداد به سازمان لیگ می‌روندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه ساعتی پیش خبری مبنی بر ثبت نشدن قرارداد بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در هیئت فوتبال استان منتشر شد اما در حال حاضر منصور عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت همراه با برخی از مسئولان این باشگاه در دفتر حبیب الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران حضور دارند تا با فراهم کردن شرایط مدنظر سازمان لیگ بتوانند قراردادها را به ثبت برسانند.

برگه قرارداد بازیکنان نفت به امضا عرفانیان رسیده اما با توجه به اینکه این باشگاه به ورزشگاه تختی بدهکار است، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان تهران از مسئولان هیئت فوتبال درخواست کرده تا زمانی که تکلیف پرداخت این بدهی مشخص نشده قرارداد نفتی ها را به ثبت نرسانند. بنابراین مذاکرات طرفین طولانی شده است. البته به نظر می رسد مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و باشگاه نفت در نهایت امشب قرارداد شاگردان کریمی در هیئت فوتبال را به امضا می رساند.

برهمین اساس قرار است مسئولان باشگاه نفت صبح فردا با حضور در سازمان لیگ، شرایط ثبت قرارداد بازیکنان این تیم را فراهم کنند تا آن ها مشکلی برای حضور در دیدار سوپرجام نداشته باشند.

همچنین طبق اعلام منابع موثق علی کریمی هم عصر امروز در تماس با مسئولان باشگاه نفت برای نشستن روی نیمکت این تیم در دیدار سوپرجام، چراغ سبز نشان داده است.

انتهای پیام/

چراغ سبز کریمی برای حضور در سوپرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار