شیراز؛

حرکت کاروان پیاده‌روی از آستان فضل بن موسی جهرم تا حرم شاهچراغ(ع)

کاروان زیارتی پیاده "حرم تا حرم" از حرم مطهر فضل‌بن موسی‌بن جعفر(ع) در شهرستان جهرم به سمت حرم مطهر احمدبن موسی کاظم شاهچراغ(ع) حرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  بیژن قریب زاده سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: در آستانه فرارسیدن دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان کاروان زیارتی حرم تا حرم از شهرستان جهرم به سمت حرم مطهر احمدبن موسی کاظم شاهچراغ(ع) پیاده ‌روی خواهند کرد.


وی افزود: برنامه کاروان زیارتی حرم تا حرم از روز پنج‌شنبه ۵ مردادماه بعد از اقامه نماز صبح از محل حرم مطهر فضل ‌بن موسی ‌بن جعفر(ع) آغاز می ‌شود.


قریب ‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه زیارتی محدودیت سنی ندارد، ادامه داد: تمامی بانوان و آقایان علاقه ‌مند می توانند در این برنامه شرکت کنند.


وی بیان کرد: تمام زائران می ‌توانند با مراجعه به مؤسسه فرهنگی شلمچه، مصلی نماز جمعه و خدمات کامپیوتر سعید واقع در چهار راه بهارستان جهت شرکت در این برنامه زیارتی ثبت نام کنند.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم تصریح کرد: این کاروان زیارتی از حرم مطهر فضل‌بن موسی ابن جعفر(ع) در شهرستان جهرم به سمت حرم مطهر احمدبن موسی کاظم شاهچراغ(ع) در شیراز را به فاصله ۱۹۶ کیلومتر پیاده طی می کنند.
انتهای پیام/ر


پیاده روی کاروان زیارتی "حرم تا حرم" در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار