امام جمعه سمنان نقش رزمندگان استان سمنان را در عملیات مرصاد قابل توجه دانست و گفت : این استان بیشترین شهید را در عملیات مرصاد تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استان سمنان بیشترین شهید را در عملیات مرصاد تقدیم انقلاب کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته آخر تیر ماه در سمنان نقش رزمندگان استان سمنان را در عملیات غرورآفرین مرصاد بسیار ویژه و قابل توجه دانست و گفت: استان سمنان بیشترین شهید را در عملیات مرصاد تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


وی افزود: نقش رزمندگان و دلاورمردان استان سمنان در این عملیات تا آنجایی است که مقام معظم رهبری در سفر به استان سمنان در آبان ماه سال 85 در جمع ایثارگران فرمودند: تیپ قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد نقش مهمی را ایفا کرد، شنیدم نقش تیپ قائم(عج) در عملیات مرصاد آن چنان بود که اگرنبود؛ دشمن ممکن بود تا کرمانشاه پیش بیاید، آن که ایستاد؛ تیپ قائم(عج) بود، اینها در تاریخ می ماند.


آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رزمندگان استان سمنان جزو نخستین نیروهایی بودند که سبب شدند منافقین در این عملیات شکست سختی بخورند، بیان کرد: ضربه ای که بر منافقان در این عملیات وارد شد تا قیامت فراموش شدنی نیست.


امام جمعه سمنان با اشاره به پیروزی ارتش عراق مقابل داعش جنایتکار و تروریست های تکفیری و آزادسازی بسیاری از مناطق این کشور از دست دشمن، گفت: حکم و فتوای آیت الله سیستانی دربسیج نیروهای جوان مردمی، نقش مشاوران رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمود ها و هدایت های سردار سلیمانی در کنار ارتش عراق نیز در این پیروزی ها بسیار بالا و مهم است.


امام جمعه سمنان با بیان اینکه هنوز بخش بسیار کوچکی از کشور عراق پاکسازی نشده و امیدواریم به زودی شاهد آزادی کامل آن باشیم، افزود: آمریکا هنوز دل به داعش بسته و قصد دارد تا در منطقه و کشور عراق نقش داشته باشد، اما باید آرزوی خود را برای همیشه به گور ببرد.


آیت الله شاهچراغی با اشاره به فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی در تهران، گفت: نماز جمعه یکی از مهمترین نهادهای 17 گانه ای است که از سوی حضرت امام خمینی (ره) و پس از پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شد و در خدمت رهبری، مردم و انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام / ه


نقش مهم تیپ قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار