تیم دانش آموزی فارس در مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور بر سکوی نخست قرار گرفت.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس حاجی زاده رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: با پایان رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور در سنندج، تیم استان فارس توانست جایگاه نخست این رقابت‌ها را به دست آورد.

وی ادامه داد: تیم‌های استان اصفهان و خراسان رضوی نیز پس از فارس دوم و سوم شدند.


رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در ماده پرتاب دیسک محمد روحانی فر از فارس موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها شد و دانش آموزان استان‌های چهارمحال بختیاری و کرمانشاه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.


حاجی زاده افزود: در ماده دو ۸۰۰ متر این رقابت‌ها نیز ابوالفضل شهسوار از فارس توانست پس از دوندگان استان‌های کرمانشاه، اصفهان و همدان به مقام چهارم این مسابقات دست یابد.

وی تصریح کرد: در ماده دو ۲۰۰ متر نیز بنیامین یوسفی از فارس مقام دوم را کسب کرد و دوندگان استان البرز نیز در جایگاه اول و سوم این ماده از رقابت‌ها قرار گرفتند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس افزود: در ماده دو ۱۰۰ متر رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور مهدی نیک منش از فارس مقام اول را به دست آورد و دوندگان استان‌های تهران و خراسان جنوبی نیز موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند.

حاجی زاده با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه سراسر کشور در کردستان گفت: در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر این رقابت‌ها نیز علیرضا نوری از فارس توانست پس از دونده همدانی و قبل از دونده سیستان و بلوچستان از خط پایان عبور کرده و دوم شد، این در حالی است که علی مطهری منش از فارس نیز توانست در جایگاه چهارم این ماده از رقابت‌ها قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در ماده پرش سه گام مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه سراسر کشور نیز سید رضا سیادت از فارس موفق به کسب رتبه پنجم شد.

انتهای پیام/ن

فارس، اصفهان و خراسان رضوی مقام اول تا سوم مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار