در یکسال گذشته افزون بر 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح های مختلف روشنایی در شهر و روستای شهرستان مهریز هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فتح الله اسماعیلی  رئیس اداره برق شهرستان مهریز گفت: در یکسال گذشته افزون بر 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح های مختلف روشنایی در شهر و مناطق روستایی این شهرستان هزینه شده است .

 اسماعیلی افزود: این اعتبارات برای نصب ترانس ، تقویت شبکه ، برق رسانی به مناطق روستایی ، تکمیل طرح های نیمه تمام و تامین روشنایی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت 21 هزار متر شبکه فشار متوسط ، 29 هزار متر شبکه فشار ضعیف ، 49 ترانسفور ماتور ، نصب 798 دستگاه چراغ روشنایی و یک هزار و 44 مورد واگذاری انشعاب تکفاز انجام گرفته است .

این مسئول تصریح کرد: واگذاری 57 فقره انشعاب سه فاز و 27 واگذاری انشعاب مصرف سنگین به واحد های صنعتی در سطح شهرک های زیر پوشش در شهرستان انجام گرفته است .

اسماعیلی گفت: متوسط مصرف ماهیانه مشترکان برق خانگی 122 کیلو وات ، درصد مصرف مشترکان صنعتی از کل مصرف شهرستان 65 درصد و درصد پرداخت غیر حضوری قبوق توسط مشترکان 82 درصد است .

وی افزود: در یکسال گذشته در مجموع افزون بر 316 هزار مگاوات ساعت برق به مشترکان مهریزی در بخش های مختلف به فروش رسیده است و همچنین متوسط زمان نصب کنتور از شبکه برای متقاضیان 2 روز است .

در شهرستان مهریز هم اکنون 35 هزار و 500 مشترک برق زیر پوشش خدمات اداره برق هستند که از این تعداد 60 درصد در شهر و بقیه در روستاها هستند. 

مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی

افزون بر 316 هزار مگاوات ساعت برق به مشترکان مهریزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار