رونمایی از سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک ایران در گلستان

با حضور مدیرعامل پست ایران از از سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک ایران در گلستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مهری معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و مدیر عامل پست کشور در این مراسم گفت : طرح سیماک تلاش دارد تردد در حوزه شهری و روستایی را کاهش دهد و همچنین از بروز تخلفات در حوزه صدور مجوز ها جلوگیری نماید و با مسائلی نظیر زمین خواری مقابله جدی نماید.

اجرای سیماک در راستای یکپارچه سازی مدیریت املاک بوده و در قالب آن افراد برای انجام امور اداری ملک خود به جای سازمان های متعدد فقط به یک محل مراجعه وپرونده الکترونیکی تشکیل می دهند.

وی افزود : ما در گلستان به دنبال اجرای 5 طرح اصلی هستیم که اولین و مهمترین آن سیماک است و با اجرای این طرح ارتباط حضوری بین مراجعه کننده و کارمند حذف می شود و وحدت رویه در زمینه ملک ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پست ادامه داد : دومین طرح مورد توجه پروژه G-NAF یا هویت بخشی مکانی است که جزء طرح های ملی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و در آن ابتدا کدپستی به یک مکان داده می شود، سپس آدرس استاندارد به آن مکان می دهیم و پس از آن تخصصی طول و عرض جغرافیایی صورت می گیرید.

 مهری گفت : پروژه G-NAF تا کنون در 71 شهر کشور از جمله گرگان و گنبد در استان گلستان نیز اجرایی شده و تجارت الکترونیک و پست لجستیک، ساماندهی ابلاغیه ها و پست مَن از دیگر طرح های پست در گلستان است.


صادقلو استاندار گلستان هم در این مراسم گفت : گلستان اولین استان کشور بود که طرح کارورزی ICT را مطرح و به آن عمل کرد و فرهنگ سازی در مسیر اشاعه سامانه سیماک بسیار پراهمیت است.

وی افزود : ضرورت آمار به جهت پیش نیاز، پیش بینی و پیشگیری به اندازه ای است که باید در اولویت قرار گیرد، چرا که می تواند در بسیاری از مواقع نجات بخش باشد.

انتهای پیام/پ

 سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک ایران در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.