معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع):

3400 مبلغ به 77 کشور جهان اعزام شدند

3 هزار و 400 مبلغ جامعه‌المصطفی با حمایت کمیته بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به 77 کشور جهان اعزام شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سالار با اشاره به اینکه افزایش هم‌افزایی و مردمی کردن جشن‌های دهه کرامت از اهداف اصلی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت است، گفت: کمیته بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) معرفی نخبگان غیر ایرانی و فارغ‌التحصیلان جامعه‌المصطفی به عنوان خادمان رضوی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 400 مبلغ جامعه‌المصطفی با حمایت کمیته بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به 77 کشور جهان اعزام شده‌اند، گفت: فضای مجازی علاوه بر تهدیدها، فرصت‌هایی نیز دارد که نباید از این فرصت‌ها غافل باشیم.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با تاکید بر اینکه تا کنون 15 عنوان کتاب در مورد فرهنگ و معارف رضوی ترجمه و به چاپ رسیده است، تصریح کرد:‌ در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت تعامل مطلوبی میان دستگاه‌ها و نهادهای مردمی وجود دارد.

سالار از تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت یاد کرد و گفت: ‌این بسته‌ها در برنامه‌های مختلف فرهنگی میان زائران غیر ایرانی آستان‌های مقدس توزیع می‌شود.

وی افزود: فضای مجازی علاوه بر تهدیدها، فرصت‌هایی نیز دارد که نباید از این فرصت‌ها غافل شویم از این رو در برنامه‌های مختلف فرهنگی خود به دنبال استفاده از فضاهای مجازی در راستای ترویج آموزه‌های دینی هستیم.

انتهای پیام/ش

اعزام 3 هزار و 400 مبلغ جامعه‌المصطفی به 77 کشور جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار