مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان، گفت :حضور تیم باریج اسانس کاشان در لیگ برتر والیبال هنوز در حد صحبت و مراحل مقدماتی در حد فرضیه است که بایستی ابتدا در هیئت مدیره مطرح شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه حسیبی، در گفتگو با خبرنگاران باتوجه به شایعات مطرح شده درباره حضور این باشگاه در لیگ برتر والیبال امسال  اظهارداشت: هنوز هیچ اتفاق خاصی نیافتاده و این موضوع در حد فرضیه است که بایستی ابتدا در هیات مدیره مطرح شود.
 
وی با تاکید براینکه تا به الان هیات مدیره به اجماع نرسیده و تمامی مسائل مطرح شده در فضای مجازی در حد حرف و شایعه است افزود: از آن جا که باشگاه باریج اسانس در سال های اخیر روی رده های سنی پایه برنامه ریزی ویژه ای داشته است و با توجه به این نکته که آکادمی باشگاه برای تربیت والیبالیست ها تشکیل شده، از همین رو معتقدم یک سال دیگر باید صبر کرد تا اوضاع به همین منوال طی شود.
 
به‌گفته‌وی، سیاست اصلی باشگاه توجه به زیرساخت ها و آموزش ورزش والیبال در رده سنی پایه و ورزش قهرمانی است که خوشبختانه در این سه سال به موفقیت های چشمگیری رسیده است.
 
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان گفت :درهمین راستا شاهد حضور چندین بازیکن دختران و پسران باشگاه به عنوان نمایندگان شهرستان کاشان در جمع ملی پوشان هستیم که این خود باعث افتخار است.
 
حسیبی، تصریح‌کرد: معتقداست با همین بازیکنان آکادمی باریج اسانس و بازیکنان مستعد این سرزمین درصورت صبر تا یک سال دیگر می توان در لیگ برتر حاضر شد. 
 
وی با تاکید بر اینکه وی در این خصوص تنها یک رای دارد گفت :اعضای هیات مدیره تصمیم گیرنده نهایی هستند.
حسیبی، با تقدیر از تمامی هواداران باشگاه باریج اسانس که در این مدت پیگیر حضور تیم در لیگ برتر بودند گفت : از هواداران خواست تا از درگاه رسمی باشگاه، پیگیر اخبار  موثق باشند و به شایعات توجهی نکنند.
 
وی در پایان یادآورشد :به طور یقین باشگاه باریج اسانس با یک برنامه ریزی منسجم و هدف دار، به دنبال ایجاد فضایی سالم و شاداب در سطح کشور است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار