ششمین دوره مسابقات فوتسال یادواره مرحوم حجازی کاپ قهرمانی به تیم تولید باریج اسانس رسید.

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان، در حاشیه آیین اختتامیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مسابقات فوتسال یادواره مرحوم مهندس حجازی فرصتی است که هر ساله برای کارگران و کارمندان شرکت داروسازی باریج اسانس مهیا می شود تا با استقاده از کار گروهی، باعث ایجاد موفقیت و شادابی در بین آنها شود.

محمدرضا واعظ، افزود: ترویج و اشاعه ورزش در بین کارکنان شرکت باریج اسانس و شرکتهای وابسته از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به رقابت پرشور 135 نفر در قالب 17 تیم در ششمین دوره از مسابقات فوتسال مرحوم حسین حجازی گفت: دو تیم تولید و اداری باریج اسانس به مرحله فینال این دوره راه پیدا کرده بودند که در مصاف با هم یک بازی تماشاگرپسند و پرشور را داشتند.

به‌گفته‌وی، تیم تولید باریج توانست با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

واعظ،تصریح‌کرد: دو تیم حسابداری باریج اسانس و کیان مهر نیز قبل از شروع مراسم اختتامیه برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند که در نتیجه تیم گروه حسابداری با نتیجه 2 بر یک توانست بر حریف خود چیره شود و به مقام سومی دست پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان، نیز در ادامه این گفتگو از افزایش رشته های ورزشی این باشگاه در سطح آکادمی همزمان با سال جاری خبرداد.

فاطمه حسیبی، گفت: امسال نیز آکادمی باشگاه باریج اسانس کاشان رویکرد سال های گذشته را ادامه خواهد داد و به موضوع پایه بیشتر خواهد پرداخت.

وی، با تاکید بر حضور پرشور تماشاگران کاشانی در این دوره از مسابقات افزود:دوره جدید ترم تابستانه آکادمی باریج اسانس از ماه آینده آغاز خواهد شد.

به‌گفته‌وی، تمامی خانواده‌ها می‌توانند با توجه به اهمیت ورزش فرزندان خود با ثبت نام فرزندان خود در این باشگاه به تربیت و پرورش مضاعف جسمی و روحی و شور و نشاط آنها بپردازند.

شایان ذکر است:مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات فوتسال یادواره مرحوم مهندس حجازی با حضور نایب رئیس هیات والیبال و فتاحی رئیس هیات والیبال شهرستان کاشان و حسنی رئیس شورایاری نشلج و جمع دیگری از پیشکسوتان ورزش کاشان  همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) در سالن تختی این شهرستان بر گزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.