پلیس آلمان اعلام کرد عامل حمله به باشگاهی شبانه در جنوب این کشور یک عراقی بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، پلیس آلمان اعلام کرد عامل حمله به باشگاهی شبانه در جنوب این کشور، فردی عراقی بوده است.

سخنگوی پلیس آلمان اعلام کرد مهاجم پناهنده نبوده و نزد مقامات پلیس فردی شناخته شده بوده است. سخنگوی پلیس آلمان همچنین احتمال تروریستی بودن این حادثه را در حال حاضر منتفی دانست. وی گفت این فرد مسلح حدود 4:30 صبح امروز، یکشنبه ( 1:30 به وقت گرینویچ) داخل این کلوب شبانه واقع در شهر «کنستانتس» در جنوب غربی آلمان اقدام به تیراندازی کرد و یک نفر را کشت. پس از آن پلیس به سمت مهاجم تیراندازی و او را مجروح کرد. مهاجم پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

همچنین طبق اعلام پلیس افراد داخل باشگاه شبانه موفق به فرار و مخفی شدن شدند.

همچنین شاهدان عینی در گفتگو با شبکه «اس دبلیو آر» آلمان گفته اند نگهبان باشگاه در حالی که تلاش داشته فرد مسلح را متوقف کند، بسویش تیراندازی شده است. یک پلیس نیز در تبادل آتش با فرد مسلح زخمی شده است.

پلیس می گوید تیمی از نیروهای ویژه را در شهر کنستانتس برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و اینکه ممکن است این اقدام، بخشی از یک عملیات بزرگتر باشد، مستقر کرده است.

گفتنی است روز جمعه نیز یک متقاضی پناهندگی در آلمان در حمله با چاقو به فروشگاهی در هامبورگ، یک نفر را کشت و 6 نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار