معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از برگزاری همایش ملی علامه فاخری، آذرماه امسال در شهرستان چالوس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی در چالوس گفت: حمایت از برنامه‌های فاخر فرهنگی از الویت‌های استان است و از همه برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه علامه فاخری در حوزه تعذیه و اشعار مذهبی محلی تلاش‌های خوبی داشته است، افزود: ادارات و نهاد‌های فرهنگی استان باید تلاش کنند تا همایش ملی علامه فاخری را با کیفیت بالا برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: گسترش فرهنگ فاخری ضروری است و باید برای گسترش آن در کشور تلاش کنیم و این وظیفه تک تک مسولین است.
یونسی افزود: بعضی‌ها در استان منتقد هستند که چهره‌های فرهنگی و ملی بالایی داریم و چرا فقط فاخری باید عنوان شود؟ در حالی که هر شخصیت ملی استانی به ما معرفی شود حاضر هستیم چنین برنامه‌هایی را اجرایی کنیم.

وی گفت: شهرستان‌های چالوس و کلاردشت باید در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی به موضوع همایش ملی فاخری بپردازند تا مردم بیشتر با آن آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: باید تلاش کنیم دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مشارکت بیشتری در بخش برگزاری این همایش داشته باشند تا همایش ملی فاخری با کیفیت بالایی برخوردار باشد.

یونسی گفت: تمبر یادبود همایش ملی فرهنگی در این همایش رونمایی و نمایشگاه آثار ملاعلی فاخری و شیخ حسن آقا فاخری در این همایش برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه آثار علامه فاخری در همابش ملی فاخری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
با سلام و سپاس
برای مقاله هایی که ارسال شد ،نتیجه داوری مقالات کی اعلام می شود؟ اگر مقاله پذیرفته شود، هزینه ای هم دریافت می شود؟
آخرین اخبار