ساری؛

بهره مندی ۵۵ هزار خانوار کمک معیشت بگیر از خدمات کمیته امداد مازندران

۵۵ هزار و ۳۰۵ خانوار کمک معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد در مازندران از خدمات فرهنگی، عمرانی، اشتغال و درمانی بهره‌مند هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان است، گفت: ۵۵ هزار و ۳۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در مازندران از خدمات این نهاد در بخش‌های فرهنگی، عمرانی و اشتغال، درمانی بهره‌مند هستند.


وی با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که در سال جاری باید به آن توجه شود، افزایش سرانه صدقات در مازندران است، افزود: در حال حاضر سرانه پرداخت صدقه به ازای هر نفر در مازندران ۱۵ تومان است که امیدواریم که این سرانه تا پایان سال جاری به روزی ۲۰۰ تومان برسد.


نوروزی با اشاره به اینکه با پرداخت روزی ۲۰۰ تومان صدقه از سوی مردم نیکوکار مازندران بسیاری از مشکلات مددجویان مرتفع خواهد شد، گفت: خیران و مردم نوعدوست استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، با کمیته امداد در خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان مشارکت کنند.


انتهای پیام/آ


افزایش سرانه کمک به خانوار‌های معیشت بگیر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار