مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از پاک‌سازی ویژه معابر اصلی مشهد و منتهی به حرم مطهر رضوی در آستانه ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

پاک‌سازی ویژه معابر اصلی مشهد و منتهی به حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا صحراگرد گفت: همزمان با دهه کرامت شهرداری مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پذیرایی از زائران و مجاوران انجام داده است.

وی افزود: در این راستا بیش از 24 تانکر فشاری قوی و تانکر تریلی آب حوزه خدمات شهری از ساعت 5:30 الی 7 صبح در کلیه محورها و معابر اصلی شهر مشهد و منتهی به حرم مطهر برای پاک‌سازی معابر به منظور افزایش طراوت و پاکیزگی شهر به ویژه در روز میلاد آن امام همام به کارگیری شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص پاک‌سازی و رفت و روب معابر شهر نیز گفت: همچنین در این مدت بیش از یک میلیون و 585 هزار مترمربع از معابر ورودی شهر مشهد پاک‌سازی شده است.

صحراگرد گفت: در اقدامی دیگر جداول و معابر شهر نیز رفت و روب و پاک‌سازی شده است.

وی افزود: نظافت 6هزار و 118 ایستگاه اتوبوس، پاک‌سازی یک میلیون و 695 هزار مترمربع از اراضی بایر شامل تسطیح و شن‌ریزی، پاک‌سازی علف‌های هرز، امحای پوستر، جمع‌آوری پرده، بنر و ضایعات، رفع نقص و بازدید آذین‌بندی‌ها، پاک‌سازی کال‌ها و کانال‌های سطح شهر، جمع‌آوری سر شاخه خشک درختان و جمع‌آوری خاک و نخاله از دیگر اقداماتی است که به صورت ویژه برای تابستان انجام شده است.

انتهای پیام// م.م

نظافت 6هزار و 118 ایستگاه اتوبوس در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.