سنندج؛

لزوم سخت گیری در گزینش سرویس مدارس

فرماندار بیجار گفت: گزینش افراد برای سرویس مدارس باید از گزینش معلمان سخت گیرانه تر باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بیژن زندیه فرماندار بیجارپیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات آموزش و پرورش بیجاربرگزار شد، با تأکید بر حساسیت ویژه نسبت به تائید صلاحیت رانندگان گفت: گزینش افراد برای سرویس مدارس باید از گزینش معلمان سخت گیرانه تر باشد.

زندیه به ضرورت توجه به بهداشت مدارس تأکید کرد وافزود: عدم رعایت بهداشت در مدارس سلامت دانش‌آموزان را به خطر می‌‌اندازد از این رو توجه به این مهم خیلی ضروری است.

فرماندار بیجار بر همکاری تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان با آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: اداراتی همچون برق، گاز، تلفن حتی اگر از مدارس میلیاردی طلب داشته باشند، نباید اجازه قطع آب، برق و گاز آنها را ندارند.

زندیه بیان کرد: مدیران مدارس نیز باید به فکر تأمین بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان باشند و از کنار آن‌ها با بی‌تفاوتی نگذرند.

به گفته وی، مشکلی اصلی شهرستان بیجار نبود روحیه کار جمعی در این شهرستان است و این یکی از علل ایجاد مشکلات مختلف در بیجار است.

 زندیه با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نیز عدم روحیه کار و فعالیت را در مردم بیجار یکی از عمده عوامل عدم پیشرفت دانسته‌اند گفت: فرهنگ کار باید در بیجار تقویت شود.

 فرمانده بیجار بر حضور مردم در قالب سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و ورود به عرصه کار و اقتصاد و فعالیت تأکید کرد و گفت: مردم با حمایت دستگاه های دولتی می توانند اقتصادی پویا و در نتیجه اشتغالزایی در بیجار ایجاد کنند.

انتهای پیام/ م ح

دستگاه‌های خدمات‌رسان حق قطع اشتراکات مدارس را ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.