هاشمی:

حال دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته بهتر است/ تکمیل پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی در اولویت قرار گیرد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس با بیان اینکه دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است،گفت:درمجمع نمایندگان استان از ستاد احیای این دریاچه حمایت می کنیم.

حال دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته بهتر است/ تکمیل پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی در اولویت قرار گیرد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،همایون هاشمی با اشاره به اولویت های مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در دوره جدید گفت: به دنبال فعال کردن دبیرخانه مجمع نمایندگان استان هستیم تا بتوانیم مطالبات مشترک در استان را پیگیری کنیم.

نماینده مردم میاندوآب،شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از این مطالبات وضعیت دریاچه ارومیه ، توسعه راه آهن و خطوط ریلی و ساماندهی بازارچه های مرزی در استان است افزود: کاهش منابع آبی نیز موضوع نگران کننده ای است که باید برای آن تدبیر کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد:در حال حاضر،اتحاد و یکپارچگی بسیار خوبی در میان اعضای مجمع نمایندگان استان به چشم می خورد و در این دوره با منطق و درایت و هوشیاری کار را به پیش خواهیم برد تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم.

حمایت مجمع نمایندگان استان از ستاد احیای دریاچه ارومیه

وی همچنین درخصوص آخرین وضعیت دریاچه ارومیه گفت: در سفری که اخیرا به منطقه داشتیم شرایط نسبت به سال گذشته مناسب است و ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز در حال فعالیت است که جلسات خوبی با اعضای این ستاد داشتیم و ستاد را کمک خواهیم کرد تا شاهد اقدام شایسته ای در خصوص این دریاچه در استان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی،دغدغه و مطالبه اصلی مردم منطقه را ایجاد اشتغال و بهبود معیشت دانست و بیان کرد، در راستای این هدف باید توجه ویژه‌ای به استان شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به آغاز به کار دولت دوازدهم، باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان آذربایجان‌غربی مورد توجه هیئت دولت قرار گیرد و با توجه به اینکه منطقه از لحاظ شاخصه‌های توسعه در شرایط بسیار نامناسبی به سر می‌برد باید در دولت دوازدهم به این مسائل توجه شود.

وی با بیان مشکلات بخش کشاورزی و نیز لزوم رفع مشکلات کشاورزان استان عنوان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، باید آبیاری تحت فشار و قطره‌ای جایگزین آبیاری سنتی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به روستاهای استان اظهار داشت: بی‌شک گازرسانی به روستاها و محرومت زدایی از این مناطق و توسعه آنها به ویژه جنوب استان باید مد نظر جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/پ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۲۲:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
کی گفته بهتره
-
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
نه بابا