فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: نیروی انتظامی با لحاظ کردن مصادیق و آنچه که قانون در موضوع انتخابات مشخص کرده، اقدامات قبل، حین و بعد از انتخابات را برابر دستورالعمل از مرکز و همچنین تجارب سنوات گذشته به صورت ویژه و هدفمند در دستور کار قرار داده است.

سردار جمال سلمانی فرمانده نیروی انتظامی ایلام با حضور در شعبه اخذ رأی در مدرسه آقا حسین‌بن علی (ع) شهر ایلام در جمع رسانه‌های این استان، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی استان به تناسب شرح وظایف تعیین شده با لحاظ کردن تامین امنیت انتخابات در جغرافیای استان حضور دارند.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی استان ایلام از ساعت هفت صبح یعنی یک ساعت قبل از شروع اخذ رأی گیری در شعبه‌های مربوطه مستقر هستند.

وی یادآور شد: در این مرحله از انتخابات ۶۳۳ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در جغرافیای استان فعالیت دارند که بدون شک نیروی انتظامی بهتر از مرحله اول و با استفاده از آموزش و تجارب سنوات گذشته در حوزه تامین نظم و امنیت فعال است.

وی ادامه داد: در مرحله اول انتخابات، برای حفظ، نگهداری و امانتداری رأی مردم، از نیروی‌های انتظامی در استان سیستان و بلوچستان جان عزیز خود را تقدیم کردند که مصداق مجاهد فی سبیل الله در مجموعه انتظامی کشور است.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.