عده‌ای که علیه حج سخن می‌گویند و مردم را از این واجب بازمی‌دارند برخلاف سخنان خداوند متعال عمل می کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجه الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه بااعلام این مطلب در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه گفت :  فریضه الهی حج یک وظیفه و عمل سیاسی و عبادی است که مسلمانان باید این مهم را لبیک گویند و اکر کعبه از زیارت کنندگان خالی شود عذاب الهی بر ما ورود می‌کند و خلاف دین است.

وی بابیان اینکه حضور دوباره حجاج ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره یکی از نعمات بزرگ الهی است گفت:حجاج و زائران، کسب حلالیت قبل از این سفر الهی را فراموش نکنند تا عمل حج مورد قبول الهی قرار گیرد و مهمتر از آن، پرداخت وجوهات شرعی قبل از مشرف شدن به سرزمین الهی است.

امام جمعه ارومیه بااشاره به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت دوازدهم تصریح کرد: مسئله تنفیذ در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و رأی مردم به رئیس‌جمهوری مقبولیت می‌دهد و قدرت اجرایی را به‌دست می‌آورد و مشروعیت در این میان نیز نیاز است که  مشروعیت بر عهده رهبری است.

سید مهدی قریشی تاکید کرد:دولتمردان نباید از دشمنان غفلت کنند و اگر در غفلت به‌سر ببریم دشمنان به ما ضربه می‌زنند چرا که اعمال ما را به‌خوبی زیر نظر دارند و برطرف کردن مشکلات مردم یکی دیگر از وظایفی است که باید مدنظر دولت باشد و تمامی این سخنان از آیات الهی و سخنان ائمه (ع) گرفته شده است

وی گفت: سردمداران دولت دوازدهم باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و در عین حال با جهانیان تعامل کنند اما نباید ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و به خصوص آمریکا فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: با بهره مندی از رهنمودهای رهبری باید قدرتمندانه در مقابل دشمنی های آمریکای سلطه طلب ایستادگی کرد تا عظمت و اقتدار ملت و کشور دچار خدشه نشود

انتهای پیام/ح

 

امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه گفت: تبلیغات منفی در فضاهای مجازی علیه فریضه الهی حج برخلاف دین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.