پرداخت تسهیلات صنایع تبدیلی اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی توسط سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: متقاضیان عرصه‌های تولیدی، که قادر به راه‌اندازی صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و صنایع دستی هستند می‌توانند، با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله واقع در بلوار پاسداران درباره جزئیات واگذاری تسهیلات مطلع شوند.


وی با اشاره به اینکه تسهیلات صنایع تبدیلی شامل پودرکن، خشک‌کن، گلاب‌گیری و روغن‌گیری است، افزود: در زمینه مشاغل خانگی به ویژه در روستا‌ها نیز به طرح‌های صنعتی، نیمه صنعتی، کشاورزی نوین و کشت‌های گلخانه‌ای، اصلاح باغات وسیستم آبیاری نوین و دامداری نیز تسهیلات پرداخت می‌شود.


مومنی ادامه داد: متقاضیان در زمینه مشاغل صنایع‌دستی شامل گوهرتراشی، چوب و گرانیت می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.


وی با اشاره به اینکه امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و صنایع دستی با سود ۱۰ درصد وباز پرداخت پنج ساله ارائه می‌شود، اظهار داشت: متقاضیانی که به صورت تعاونی اقدام به راه‌اندازی کار‌های تولیدی صنایع تبدیلی و ایجاد شغل گروهی باشند، در اولویت واگذاری تسهیلات قرار گرفته و تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات به آنان پرداخت می‌شود.


مومنی بیان کرد: در بازده زمانی مردادماه تا دی ماه ۹۶ این تسهیلات واگذار می‌شود و متقاضیانی که در ماه‌های آخر امسال مراجعه کنند، تسهیلات به آنان پرداخت نمی‌شود.


مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: اردو‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله از اوایل تیر آغاز شده و تا شهریور در روستا‌های اطراف شیراز از جمله بخش ارژن و در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه عمرانی، پزشکی وبهداشتی توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.


وی گفت: تاکنون در قالب گروه‌های جهادی ۱۵۰ نفر به مناطق محروم اعزام شده‌اندکه تا پایان شهریورماه به ۵۰۰ نفر می‌رسد.
انتهای پیام/ر


آغاز پرداخت تسهیلات صنایع تبدیلی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار