فرماندار شهرستان نیر گفت: مشکل حق آبه روستاهای شهرستان نیر و سراب با همت فرمانداری های دو شهرستان و ادارات ذیربط حل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر به همراه فرماندار شهرستان سراب و مسئولان ذیربط هر دو شهرستان در جریان بازدید از رودخانه آغلاغان واقع در روستای صندوقلو و چشمه کهریز گفت: از رودخانه آغلاغان واقع در روستای صندوقلو 8 روستای شهرستان نیر و سدسرخاب حق آبه برداشت می کنند که شهرستان سراب جهت آبرسانی به روستاهای خود قصد انتقال آب از این رودخانه را دارد.

وی افزود: برای انجام این کار شهرستان سراب باید طبق مقررات تقسیم آب عمل کرده و اگر موارد قانونی برای انجام این کار داشته باشد با همکاری امور آب هر دو شهرستان می تواند انجام دهد در غیر اینصورت غیرقانونی می باشد.

فرماندار نیر گفت: امور آب استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در مورد این مسئله مدارک خود را ارائه داده و پس از بررسی حق آبه روستاهای این دو شهرستان اعلام می شود.

احمدی به چشمه آب کهریز هم اشاره کردو گفت: مجتمع شهید محمدزاده از این چشمه تامین می شود و پس از اتمام این مجتمع 18 روستای شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی درادامه به رفع مشکل حق آبه این چشمه هم قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/ح

بهره مندی 18 روستای شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.