دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: هنوز وزارت ورزش و جوانان موافقت خود با استعفای رحیمی را به ما ابلاغ نکرده است و خبری از انتخاب سرپرست موقت به ما نداده است.

رجبی : رحیمی پیگر اوضاع هندبال است / وزارت موافت خود با استعفای رحیمی را به ما ابلاغ نکردهمحمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت فعلی علیرضا رحیمی، رئیس مستعفی فدراسیون هندبال کشورمان گفت: هنوز وزارت ورزش و جوانان موافقت خود با استعفای رحیمی و انتخاب سرپرست موقت برای فدراسیون را به ما اعلام نکرده است.

او افزود : رحیمی از مشکلات مالی و برخی مسائل حاشیه ای دلسرد است به همین دلیل از سمت خود استعفا داده است. با این حال همچنان رئیس فدراسیون است و به همین دلیل پیگیر امور هندبال است تا این رشته با مشکلی مواجه نشود.

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که حضور رحیمی در تمرینات و هیئت ها به معنای بازگشت وی به هندبال است یا خیر عنوان کرد : همان طور که پیش از این هم گفته ام رحیمی همچنان رئیس فدراسیون است و پیگیر امور این رشته اسانتخب . در مجموع امیدوارم وزارت ورزش و جوانان به این مسئله ورود کند و به رحیمی برای ادامه فعالیتش در هندبال کمک کند.

انتهای پیام /

اظهارات دبیر فدراسیون هندبال درباره رئیس مستعفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار