در جلسه مشترک ذیحسابان و مدیران مالی دستگاههای اجرایی استان با استاندار در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل،برحساسیت و سختی کار ذیحسابان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، استاندار اردبیل در این جلسه به نقش خطیر و تاثیرگذار ذیحسابان اشاره کرد و گفت: نظارت بر امور مالی و محاسباتی دستگاههای اجرایی، نگهداری و تنظیم حساب ها بر طبق قانون و تایید صحت و سلامت آنها، نظارت بر حفظ اسناد و دفاتر مالی و همچنین نگهداری حساب اموال دولتی و نظارت در اموال مذکور از وظایف اصلی ذیحسابان می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد .

مجید خدابخش افزود: ذیحسابان و مدیران مالی باید برای جذب حداکثری اعتبارات بکوشند تا شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه استان باشیم .

وی کلید توسعه استان را درحال حاضر، جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواند و عنوان کرد: ذیحسابان و مدیران مالی دستگاههای اجرایی نقش مهم و بسزایی در تسریع توسعه و پیشرفت استان دارند و بایستی در این مسیر گامهای اساسی برداشته شود.

هاشم مظفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هم از کسب رتبه برتر این اداره کل در ثبت تراز عملیاتی دستگاههای اجرایی استان خبر داد و افزود: الکترونیکی کردن اسناد مالی، حسابداری تعهدی، ثبت اموال منقول و غیر منقول دستگاههای اجرایی استان در سامانه سادا و نظام نوین اموال دولتی از سال 1394 بصورت جدی پیگیری می گردد .

وی افزود: بحث اسناد خزانه اسلامی هم روش نوینی می باشد که برای اولین بار در سطح کشور اجرا می شود و بالغ بر 87 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی در راستای مدیریت بدهی های دولت در سال 1395 به این استان ابلاغ گردیده و در اختیار دستگاههای اجرایی استان قرار  گرفته و توسط ذیحسابان و مدیران مالی جهت تکمیل طرح های عمرانی و پرداخت بدهی هابه پیمانکاران هزینه شده است .


 انتهای پیام/ح

اجرای بحث اسناد خزانه اسلامی برای اولین بار در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.