نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: عضویت بیش از یک میلیون نیروی جوان در هلال احمر سرمایه بزرگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل عضویت بیش از یک میلیون نیروی جوان در هلال احمر را سرمایه ای بزرگ دانست و گفت: سرمایه نیروی انسانی بهتراز سرمایه مادی بوده و در مواقع بحرانی یاری رسان می باشد.

وی افزود: زندگی پر از آسیب های اجتماعی و طبیعی است که هلال احمر در این میان به عنوان خط ارتباطی عمل کرده و دست خیران را به نیازمندان می رساند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور به وظایف ذاتی هلال احمر اشاره کرد و افزود: هلال احمر با خدمت خود نه تنها هیچ منتی بر انسان های آسیب دیده نمی گذارد، بلکه همواره با نگاهی گرامی به انسان ها می نگرد.

حجت الاسلام عبدالحسین معزی به خیران به عنوان سرمایه دیگر هلال احمر اشاره کرد و گفت: خیرین با اهدای میلیون ها ریال هیچ منافعی را به غیر از اقدام خداپسندانه دنبال نمی کنند.

وی ادامه داد: خیران زیادی در کشور و استان اردبیل وجود دارند که با وقف میلیارد ها ریال به هلال احمر در راستای ترویج فرهنگ انسان دوستی تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه آموزش و محوریت علم در هلال احمر یکی دیگر از سرمایه های این جمعیت است، افزود: هلال احمر با داشتن دانشگاه علمی - کاربردی و بیش از 20 هزار دانشجو در حوزه علمی نیز فعالیت دارد.

حجت الاسلام معزی بیان کرد: هلال احمر تلاش می کند سازمان یافته تر از همیشه در راستای ترویج اخلاق و فرهنگ نوع دوستی در خدمت انسان ها باشد.

وی مسوولیت اصلی هلال احمر را فرهنگی ، نظارتی و هدایت دانست و گفت: در هلال احمر کار اداری نیاز اصلی محسوب نمی شود و برای چرخش امور نیاز به اراده جمعی جوانان دارد.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر تلاش می شود مسوولیت پذیری بین انسان ها را ارتقا داده و فرهنگ خدمت به انسان ها را نهادینه کنیم.

در این آیین از تلاش های حجت الاسلام حسن اسماعیلی تقدیر و حجت الاسلام عبدالحمید واعظی به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل معرفی شد.

 

انتهای پیام/ح

تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.