مرتضی غفوری به عنوان مدیر فیلمبرداری در کنار کارگردان فیلم «بالن»، مسعود تکاور قرار گرفت.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «بالن»، مرتضی غفوری به عنوان مدیر فیلمبرداری در کنار کارگردان فیلم «بالن»، مسعود تکاور قرار گرفت و با این فیلم قرارداد بست.

مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری فیلم‌هایی همچون «گینس»، «خنده‌های آتوسا»، «چند مترمکعب عشق» و «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» گفت: همیشه به دنبال فضاهای جدید و تجربه‌های متفاوت کاری بوده‌ام و فلیمنامه «بالن» را بعد از اینکه دیدم متوجه شدم اکشن خوبی هست که این فرم کار را تا به حال نداشته‌ام.

مدیر فیلم‌برداری «ماه گرفتگی» در ادامه افزود: در کارنامه هنری‌ام دنبال این نوع فیلم بودم و در سینمای ایران ژانر اکشن خوب کمتر کار شده بنابراین خوشحالم که در فیلم سینمایی «بالن» از بنده دعوت به همکاری شده است.

غفوری درباره کار کردن با کارگردان فیلم «بالن» گفت: با آقای تکاور صحبت کردیم برای اینکه فیلم اکشن خوش ساختی تولید شود پلان‌های متعدد بگیریم تا ریتم فیلم، چیزی که می‌خواهیم بشود و در سینمای ایران به یک اثر جالب توجه تبدیل بشود. ضمنا با آقای تکاور دوستان قدیمی هستیم و یکدیگر را خوب می‌شناسیم.

فیلم سینمایی «بالن»، اولین اثر سینمایی مسعود تکاور، فضایی پرتنش و حادثه‌ای دارد. داستان آن مربوط به چند جوان ماجراجوست که می‌خواهند ره صد ساله را یک شبه طی کنند اما سر از ...

از دیگر عواملی که تاکنون به فیلم سینمایی «بالن» پیوستند می‌توان نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور، تهیه‌کننده: عزت‌الله جامعی ندوشن، سرمایه‌گذار: یوسف نادعلی، بازیگر:کورش تهامی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری و مشاور رسانه‌ای: علی موذن جامی، را نام برد.

 

انتهای پیام/

فیلم بالن فیلمی اکشن و پرحادثه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار