رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اختصاص یک دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی در راستای اجرای طرح تحول سلامت به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، و بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، محمدرضا محمدی ساردو افزود: در ادامه اجرای طرح تحول سلامت دهان و با هدف ارائه خدمت در مناطق محروم و دورافتاده، ناوگانی متشکل از 80 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی درکشور افتتاح شد.
وی افزود: یک دستگاه از این ناوگان به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اختصاص پیدا کرد و قرار است، خدمات سطح یک و 2 دندانپزشکی به صورت رایگان به گروه های هدف شامل دانش آموزان زیر 14 سال، مادران باردار و یک سال پس از زایمان ارائه شود.
وی تصریح کرد: در این کلینیک های سیار یک دندانپزشک ویک دستیار خدماتی نظیر معاینه، آموزش بهداشت، وارنیش فلوراید، ترمیم، پرکردن، کشیدن و جرم گیری را برای مردم مناطق حاشیه نشین و محروم استان ارائه می کنند.
محمدی اظهارکرد: ارتقای کیفیت آموزش های بهداشت دهان و دندان، ارتقای کیفیت واحدهای دندانپزشکی، برگزاری کارگاه های پالپ زنده و اورژانس های دندانپزشکی جهت گروه هدف، راه اندازی کلینیک تجمیعی دندانپزشکی در شهرستان جیرفت و بررسی فلوراید آب آشامیدنی در شهرستان های تابعه در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.
انتهای پیام/ی

اختصاص کلینیک سیار دندانپزشکی به جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار