ششمین نشست شورای مدیران بهزیستی استان های منطقه 2 کشور برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عرب نژاد،مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی بعدظهر امروز در اولین روز ششمین نشست شورای مدیران بهزیستی استان های منطقه دو کشور گفت: این نشست ها مقدمه ی هم اندیشی، تبادل نظر و تجربیات استان ها جهت تصمیم گیری های کاربردی و مشترک است .
برگزاری ششمین شورای مدیران بهزیستی منطقه دو کشور
وی با بیان این که استان خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت نسبت به خیلی از استان ها از جمله خراسان رضوی و کرمان از نظر سطح و جایگاه سازمانی قابل مقایسه و هم سطح نیست افزود: نکته اتکای این استان در اجرای طرح های کشوری که با بسیاری از استان های فوق هم رده و گاهی بالاتر در رتبه بندی های کشوری قرار می گیرد، نیروی انسانی متعهد و پرتلاش این استان می باشد که باید قدردان این گونه نیروها باشیم.

دکتر صادق زاده،رئیس شورای مدیران بهزیستی منطقه 2  کشور نیز در افتتاحیه این نشست گفت:هدف از برگزاری این نشست ها پیگیری،بررسی و تصویب مسائل مطرح شده در کارگروه های 7 گانه منطقه است .

وی افزود: با سیاست جدید که توسط ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور اتخاذ شده زمینه ی اجرائی شدن مصوبات کارگروه های منطقه ای توسط مدیران منطقه در کاربردی شدن مسائل و سرعت عمل تصمیم گیری تأثیر به سزایی خواهد داشت.

دکتر صادق زاده بر نوسازی ابزارها و فرایند های منتهی به عمل تاکید کرد و گفت: جایگاهی که در برنامه ششم توسعه برای مسائل اجتماعی دیده و تعریف شده ویژه بوده و این مهم مسئولیت سازمانی مثل بهزیستی را سنگین می کند.

وی افزود: اگر فرصت برای تثبیت جایگاه سازمانی قانونی و تخصصی بهزیستی فراهم و فعالیت ها و فرایندهای سازمانی بروز رسانی نشود،به عنوان یک تهدید خواهد بود که می تواند آثار مخربی برای سازمان داشته باشد.

دکتر صادق زاده گفت: اگر از رخدادهایی که در برنامه ششم توسعه ایجاد شده بتوانیم راهکاری اتخاذ کنیم که سازمان بهزیستی در جهت پیشرفت و توسعه سازمان و مواجهه با آسیب های اجتماعی گام بردارد در نهایت نتیجه و برون داد این نشست ها و جلسات باید یک نسخه ی اجتماعی جدید باشد که مردم به آن دسترسی داشته باشند و این تمام تلاش ما مدیران در سطوح استانی و نهایت امر جلسات تصمیم سازی کشوری خواهد بود.

گفتنی است ششمین نشست شورای مدیران بهزیستی با حضور مدیران کل استان های خراسان جنوبی،کرمان،خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان ،معاونان و رؤسای ستادی از امروز سه شنبه به مدت دو روز برگزار می شود.
انتهای پیام/ب


هم اندیشی مدیران بهزیستی استان های منطقه دو کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.