رییس شبکه دامپزشکی خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون از واحد های پرورش دام و طیور مددجویان کمیته امداد حمایت شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دکتر محمودی،رییس شبکه دامپزشکی خوسف گفت: از ابتدای سال جاری در راستای حمایت از مددجویان با همکاری کمیته امداد شهرستان خوسف خدماتی از قبیل معاینه و ویزیت رایگان دام ها و توزیع نهاده ها برای واحد های پرورش دام و طیور مددجویان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت با همراهی مدیر کمیته امداد از چند واحد پرورش دام و طیور مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بازدید بعمل آمد، افزود: نکات بهداشتی لازم در خصوص نحوه پرورش و جایگاه نگهداری در این بازدید اطلاع رسانی شد.

رییس شبکه دامپزشکی خوسف گفت:در این بازدید نهاده های رایگان همچون ضد عفونی ،فرمالین،سم ، ضد انگل و پکیج درمانی زخم های دهانی دام برای یک واحد گاوداری و سه واحد پرورش شتر مرغ توزیع شد که از لحاظ ارزش ریالی بالغ بر پنج میلیون و پانصد هزار ریال برآورد شد.

وی در پایان از تمام دستگاه ها و مسئولان خواست تا با هم افزایی و همکاری در جهت رفع موانع ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تلاش کنند تا بتوانیم گام های مؤثری در جهت پیشرفت و پایداری روستاهای شهرستان خوسف برداریم.
انتهای پیام/ب


توزیع نهاده های رایگان در واحد های پرورش دام و طیور در خوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.