مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افتتاح ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی در ۹ محور استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه این مجتمع‌های رفاهی در 9 محور خوزستان هستند، بیان داشت: این مجتمع ها در محورهای اهواز- اندیمشک، اهواز- آبادان، شوشتر- گتوند، آبژدان-قلعه خواجه و لالی، امیدیه- ماهشهر، ماهشهر- رامشیر، بهبهان- گچساران، بستان- چذابه و محور کمربندی اهواز در فازهای اول یا دوم آماده بهره برداری می باشند.
وی اذعان کرد: احداث مجتمع های خدماتی رفاهی گامی مؤثر در کاهش خستگی رانندگان و به تبع آن کاهش حوادث رانندگی را در پی دارد.
مصدقی افزود: برای ساخت این مجتمع ها بیش از 149 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است که برخی در فاز اول (شامل: جایگاه سوخت، فروشگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ) و برخی نیز علاوه بر فاز اول در فاز دوم (شامل رستوران، اقامتگاه، خدمات خودرویی و...) و همچنین تعداد دیگری نیز همزمان در هر 2 فاز آماده بهره‌برداری هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت: با راه اندازی این مجتمع ها برای حدود 115 نفر به طور مستقیم توسط بخش خصوصی اشتغال زایی مشغول به کار می‌شوند.
انتهای پیام/گ

مجتمع های خدماتی رفاهی آماده بهره برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.