عملیات احداث مجتمع فرهنگی ، رفاهی ، آموزشی منطقه هسته ای اصفهان روز دوشنبه با حضور رییس سازمان انرژی اتمی آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس سازمان انرژی اتمی در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجتمع با تقدیر از تلاش کارکنان این سازمان اظهارکرد: کارکنان این سازمان برای پیشرفت و سربلندی کشورمان در سخت ترین شرایط، جهادگونه فعالیت کرده اند.

علی اکبر صالحی با بیان اینکه وظیفه داریم برای تامین رفاه و سلامت جسمی و روحی کارکنان انرژی اتمی اقدامات لازم را انجام دهیم، افزود: عملیات احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و آموزشی منطقه هسته ای اصفهان نیز در این راستا انجام شد


وی همچنین بر آموزش خوب کارکنان و فرزندان آنها تاکید کرد و افزود: دبیرستان انرژی اتمی در تهران از جایگاه بالایی برخوردار است و توسعه و تبدیل این مرکز به مجتمع آموزشی از اهداف این سازمان است.


رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد
: قصد داریم مرکز مجتمع آموزشی را در استان هایی که مراکز انرژی هسته ای دارند، توسعه دهیم و در هریک از این استان ها دبیرستان انرژی اتمی احداث کنیم.

همچنین در برنامه دیگری با حضور رییس سازمان انرژی اتمی از طرح جاده روگذر ورودی سایت یو سی اف منطقه هسته ای اصفهان بهره برداری شد.


رییس سازمان انرژی اتمی در آیین بهره برداری از این طرح نیز با اشاره به حوادث ناگوار رانندگی که در سالهای گذشته در این مسیر اتفاق افتاده است، گفت: این جاده روگذر که با اعتبارات سازمان انرژی اتمی احداث شده است از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری و از سلامت جسمی کارکنان منطقه هسته ای اصفهان صیانت می کند.


رییس سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه به منظور شرکت در آیین عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، رفاهی، آموزشی منطقه هسته ای اصفهان و بهره برداری از جاده رو گذر ورودی « یو سی اف » اصفهان وارد این شهر شد.


در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ، رفاعی ، آموزشی منطقه هسته ای اصفهان و بهره برداری از جاده روگذر ورودی یو سی اف این شهر، معاون سیاسی امنیتی و معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان حضور داشتند. 



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.