۲۶۹ هزار و ۵۰۰ نفرروز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس استان اردبیل اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه بررسی اجرای طرح اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای تابستان تاکنون افتخار میزبانی از 269 هزار و 500 نفرروز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی را در مدارس استان دارالارشاد اردبیل داشتیم.

وی گفت: این تعداد شامل 107 هزار و 800 نفر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب 30 هزار و 252 خانوار از سراسر کشور بوده که از ابتدای تابستان در مدارس استان اسکان یافته و از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با تلاش شبانه‌روزی مدیران و روسای آموزش و پرورش و خادمان فرهنگیان در19 پایگاه و یک هزار و 6 کلاس در نواحی و مناطق و دو مرکز آموزشی و فرهنگی اردبیل و سرعین از خانواده‌های فرهنگیان استقبال و پذیرش شده است.

ناصری تصریح کرد: امکانات و تجهیزات اولیه در مدارس مجری طرح اسکان در سطح استان برای مسافران و گردشگران ورودی به استان فراهم شده و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با ارائه خدمات مناسب در این مدارس زمینه‌ساز جلب رضایتمندی افراد اسکان‌یافته در این مدارس شویم.

وی بیان کرد: با بازرسی و نظارت‌های لازم به کلاسها و مدارس مجری طرح اسکان در صدد هستیم تا نارسایی‌ها و کاستی‌ها در این مراکز را کاهش داده و بتوانیم خدمات‌رسانی شایسته‌ای به ویژه برای مسافران فرهنگی ورودی به استان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

اسکان مسافران در مدارس اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.