۱۲۷ کیلو انواع مخدر چهار ماهه نخست امسال در تنکابن کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۱۲۷ کیلو انواع مخدر در چهار ماه نخست امسال در تنکابن خبر داد و گفت : ۱۷۹  سارق و ۳۶  قاچاقچی هم در تنکابن در این مدت دستگیر و روانه زندان شدند.

 

وی افزود: سه قتل چهار ماه نخست امسال در این شهرستان به وقوع  پیوست و ماموران آگاهی با انجام عملیات پلیسی موفق به پیدا کردن قاتل شدند و پرونده جهت بررسی به محاکم قضایی فرستاده شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: 4 ماه گذشته در عملیات پلیسی جداگانه در شهرستان تنکابن  ۱۱۸ نفر از اتباع خارجه دستگیر شدند.

 

شمس با بیان اینکه مشخصات خودروهای متخلف در سامانه کشوری ثبت می‌شود ،  افزود:  دوهزار و ۱۵۹ خودروی مزاحم و متخلف، هزار و ۳۶۵ موتور سیکلت مزاحم نوامیس و تخلفات راهور نیز در سال ۹۶ توسط پلیس توقیف شدند.

 

وی گفت: بر اساس قوانینی که اخیرا به دست پلیس رسیده، راننده خودروهای که اقدام به برداشتن روسری و حجاب در خودرو ها می‌کنند؛ خودرو ی آنان به مدت یکماه توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۳ هزار و ۵۵۵ عدد داروی غیرمجاز از عطاری‌های شهر تنکابن در ۴ ماهه اول سال خبر داد و افزود: ۱۵۰ واحد صنفی متخلف نیز در چهار ماهه نخست سال ۹۶ در تنکابن پلمپ شدند.

 

انتهای پیام/آ

 

کشف مواد افیونی در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار