به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگر پور عصردیروز در جلسه نهایی برنامه ریزی برای رونمایی 'برند اصفهان' با اشاره به تصویب اساسنامه برند جامع اصفهان افزود: وجه تسمیه، رنگ، شکل و لغات بکار رفته در این برند که مفاهیم خاص خود را دارد نهایی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون درصدد برنامه ریزی برای رونمایی، ثبت در مراجع ذیربط و تبلیغات داخلی و خارجی برای نماد و برند اصفهان هستیم.
وی یادآوری کرد: همانطور که جمله 'اصفهان نصف جهان' در اذهان عموم جا افتاده است باید تلاش شود تا کارکرد اثرگذار این نماد نیز برای مردم مشخص و روشن شود.
مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و تاثیر برند اصفهان در بخش های مختلف از جمله کسب و کار، گردشگری و شهری گفت: تعریف 'فونت شهری' نیز می تواند در کنار برند اصفهان، مکملی برای هویت این شهر باشد.
وی اظهار کرد: فونت شهری، هویت نوشتاری برای استفاده در تابلوها و المان های تبلیغاتی شهر است.
برند یک شهر در بردارنده ویژگی های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع مختلف آن شهر است که در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و کسب و کار کاربرد دارد.
انتهای پیام/م