پیش نویس اساسنامه مصوب هیئت اجرایی از طرف IOC مورد تایید اولیه قرار گرفت و مقرر شد برای اعضای مجمع کمیته ملی المپیک ارسال گردد.

تایید پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط IOCبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شصت و نهمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل کمیته برگزار و پیش نویس اساسنامه ارسالی کمیته ملی المپیک به IOC که مورد تایید اولیه کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته و به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال شد در نشست امروز هیئت اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا ظرف 48 ساعت برای اعضای مجمع ارسال گردد.

لازم به ذکر است که این پیش نویس که مورد تایید کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته است برای طرح در هیات وزیران به وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال خواهد شد.

دومین دستور جلسه هیات اجرایی، بررسی پیش نویس اساسنامه جدید فدراسیونها بود که به تازگی از سوی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به کمیته ارسال شده است. در این خصوص مقرر شد هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بر اجرا شدن روند صحیح و قانونی تصویب این اساسنامه مطابق با مقررات و دستورالعمل فدراسیونهای بین المللی و همچنین فرایندی که در اساسنامه فدراسیونها درج شده تاکید مجدد نماید.

انتهای پیام/

پیش نویس کمیته ملی المپیک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار