آیین اختتامیه این رقابت ها در حسینیه حضرت ابوالفضل برگزار و از برترین های هشت رشته این مسابقات قدردانی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ در پایان مسابقات ملی قرآن کریم که 200 نفر حضور داشتند ، در بخش حفظ کل قرآن خواهران نرجس سعدالدین از سمنان، حفظ 20 جزء منصوره آقا حسنی از سمنان، حفظ 10 جزء زهرا حافظی از سمنان، حفظ پنج جزء نفیسه ابراهیم پور از سمنان، قرائت تحقیق فاطمه خدابخشیان از شاهرود، ترتیل سمیه جعفری از شاهرود و دعاخوانی محدثه سعیدی از شاهرود عنوان اول را به خود اختصاص دادند.


در مسابقات ملی قرآن کریم برادران هم در رشته حفظ کل سجاد واعظی منفرد از دامغان، حفظ 20 جزء سعید حکیمی از دامغان، حفظ 10 جزء محمد ذوالفقاری از سمنان، حفظ پنج جزء عبدالله محمدی از شاهرود، قرائت تحقیق محسن سفیدیان از سمنان، ترتیل محسن خطیبی از سمنان، دعاخوانی سیدعلی اصغر تقوی از سمنان و اذان مرتضی خادم از دامغان رتبه اول را در این رشته ها کسب کردند.


در مسابقات ملی قرآن کریم همچنین از محمد حسینی پور که در مسابقات ملی قرآن کریم بین المللی دانش آموزی رتبه اول را کسب کرده است تجلیل شد.
در این مراسم رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.


برترین های این رقابت ها به مسابقات ملی قرآن کریم که شهریور ماه در ارومیه برگزار می شود اعزام خواهند شد.


انتهای پیام/ م


حضور 200شرکت کننده در مسابقات قرآنی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.