رضا اطری:

ثابت می کنم می توانم جانشین خوبی برای رحیمی باشم

ملی پوش وزن 57 کیلو گرم تیم کشتی آزاد گفت:در رقابت های جهانی 2017 فرانسه طوری کشتی خواهم گرفت که شرمنده کادر فنی و مردم نشوم.

رضا اطری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:بعد از موفقیت در رقابت های انتخابی؛شورای فنی به من اعتماد کرد تا در رقابت های جهانی فرانسه ملی پوش شوم و من هم از همان زمان تصمیم گرفتم تا در این میدان بهترین عملکرد را داشته باشم.
وی در پاسخ به این سوال که جانشینی کشتی گیر عنوانداری چون حسن رحیمی در رقابت های جهانی چقدر مسئولیتش را سنگین می کند گفت:به طور حتم حسن رحیمی از بزرگان وزن 57 کیلو گرم در جهان است و همین موضوع کار را برای من سخت می کند چرا که هم باید از حیثیت کشتی ایران و هم حسن رحیمی دفاع کنم به همین منظور با همه وجود روی تشک خواهم رفت تا ثابت کنم می توانم جانشین خوبی برای رحیمی باشم.
اطری درباره اینکه چقدر از حریفانش شناخت دارد گفت: به کمک مربیان تیم ملی فیلم کشتی گیران نفرات شاخص وزن 57 کیلو گرم را آنالیز کردیم و به شناخت نسبی رسیدم اما در رقابت های جهانی همه حریفان مدعی هستند.
آزادکار وزن 57 کیلو گرم ایران اعزامی به رقابت های جهانی خاطرنشان کرد:در اردوی های تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم ضمن آنکه سال هاست در حسرت دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی هستم به همین دلیل مطمئن باشید برای کسب مدال اصلاً کم فروشی نخواهم کرد.
انتهای پیام/


اطری:در مسابقات جهانی کم فروشی نمی کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار