دوستی در جلسه شورای شهر؛

روحیه مدیریت شهری آینده را تضعیف نکنیم

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید اخلاق مداری را فراموش کنیم و تغییر و تحولات انجام شده در شهر را نادیده بگیریم.

روحیه مدیریت شهری آینده را تضعیف نکنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه این روزها در فضاهای مجازی و محافل عمومی و خصوصی به بدهی‌های شهرداری تهران توجه زیادی می شود، اظهار داشت: بی انصافی است که بگوییم اقدامات خوبی در شهر صورت‌ نگرفته و کارها شایسته نبوده است.

وی افزود: موضوع دیگری نیز مطرح شده که شورای آینده ناکارآمد است و شهردار نیز نمی تواند کاری انجام دهد که طرح این موضوعات هم بی عدالتی به آیندگان و تضعیف روحیه آنها است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران پیشانی ایران است، گفت: نباید برای آیندگانی که قرار است در شورای شهر تهران و شهرداری حضور پیدا کنند، یأس ایجاد کنیم.

دوستی با بیان اینکه نباید در زمینه اقدامات شهرداری سیاه نمایی شود، گفت: بدون شک نباید اخلاق مداری را فراموش کنیم و تغییر و تحولات انجام شده در شهر را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار